September 16, 2016

Malaysia Day's

Hai, hari ni cuti kan? So it will be long weekend laa kan. Start this day with laundary things. Aku rase aku start pentingkan cara basuhan baju, sidai baju & pengasingan baju since kawin and sejak ilham dulu ade eczema even tak teruk tapi still kena prevent.
Boleh tahan leceh jugak, baju & basuh sume kena asing, then sabun basuh pon kena pkai special for baby hahaha macam kelakar je sebab anak buah aku berlambak dah tp sume ok je. Tapi bersyukur jugak bersuami kan tentera sebab bile die lipat baju mak aii kalah 70% aku dgn cara aku lipat..huishh paling tak tahan sume same besar oke! Malu gile masa mule2 kawin..haha siap kena tegur lagi. Hehe kenapa hari malaysia cita pasal ni plak.
Nothing much, pas zohor bawak abang & adik p jalan2 kat mahkota parade. Saja p ushar Kaison tapi banyak barang ngah susun susah gak nk tgk sebab banyak kotak2..berangan weii nak dok rumah siap nak bli frame & bunga. Mungkin bukan sekarang, insyallah nanti.

Perancangan Allah lebih baik.

No comments:

Post a Comment