December 15, 2011

LMP : 25/12/2011

LMP : last menstual period
hahah!aku pon xtaw,check kt internet baru taw,
susah tol la kate2 ajaib medik nih.
cam ne la bdk2 medik xpecah kepala nak ingt sume term2 ni kan.
   
jika menurut LMP aku , aku mungkin sekali bersalin
 dalam 25/12 = hari cuti = krismas=ahad
terase seram sejuk ble aku fikir kan!
yup, it really make me shaking~
tapi xkan xnak beranak plak,
baby ni pon nak kua jugak tgk dunia ni cam aku gak.
walaupon dunia sekarang da xberape best utk die diami kan.

really need support from hubby, family, frenz,
takut, seram, xle nak imagine, kene sabar, tahan sakit,
YA ALLAH, semoga kau melindungi aku & kndunganku serta 
lancarkan segala perjalanan ketika itu.


xsabar mahu HUG my own BABY!
2ND scan also i see baby BOY!
Fuahh...dpt HERO LA!


perot yg besar = 9bln!

No comments:

Post a Comment