October 17, 2011

scan 4D


7 month already
so, acara WAJIB adalah utk pergi scan baby.
 last 10 days, 
aku balik melaka & pergi scan dgn suami tercinta.
mulanya nak scan kat area pj sbb ramai ckp murah & berbalaoi.
tapi bile aku check yang kat melaka ni lagi murah... rm50.
waaa, pe lagi! 
tanpa buang mase pergi lah kat citu je.
dengan muke yang hepi & xsabar2
aku pergi.


yes, 
seperti yang dijangka oleh SUAMIku sendiri
& ramai org tua2...
my baby was LELAKI.
bukan main suke suamiku sbb die ade geng pasni.
tapi,
aku plak sgt hepi sbb baby aku sihat & xde problem kesihatan.
alhamdulillah tu yang paling penting.  
just pasni xde la nak beli sepit2 rambut cam bb gurlz .hehe..



quality picture sgt la teruk, this 2D.
but the video is 4D.


even xclear sgt namun aku sgt teruja sbb cam xpercaya
jer xlama lagi aku akan ade seorg ANAK .
ya ALLAH,
peliharalah aku & anakku.

No comments:

Post a Comment